субота, 1 квітня 2017 р.

«Працюйте так, щоб навчання приносило учням радість, успіх і задоволення»

 

                

Проблемна тема, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ                                           Роль нестандартного уроку в підвищенні ефективності навчання                                        

Основні ідеї досвіду
       Одною з найдавніших проблем сучасного суспільства є впровадження наукового підходу в усі сфери життєдіяльності держави.
           Для розвитку наукового потенціалу держави необхідно прививати дітям  спрагу до опанування основ наук на високому рівні.
           Держава має потребу у висококваліфікованих працівниках, тому необхідно
ще в школі розширювати наукову компетенцію майбутніх спеціалістів, прививати інтерес до наукової праці.
          Цьому сприяє програма з математики , яка спрямована на формування національної особистості, розширює наукову компетенцію майбутньої особистості у професійній сфері.

Основні шляхи впровадження ідей, технологія роботи:

      Навчаючи математиці вчитель спирається на те, що підготовка майбутнього спеціаліста є складним поетапним процесом науково-пізнавальної та практичної діяльності.
             Оптимальною та ефективною формою організації навчально пізнавальної діяльності.

          Оптимальною та ефективною формою організації навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики є:
- практичні заняття та самостійна   робота;
-організація самостійно пізнавальної діяльності учнів для здобуття нових знань;
- систематизація, формування пізнавальної компетентності учнів.
          Вчитель надає перевагу проблемному підходу, як методу, що:
- забезпечує міцність засвоєння знань;
- навчає застосовувати знання у практичній діяльності;
- сприяє розвитку аналітично-логічного     мислення учнів;
- робить процес навчання цікавим;
- сприяє зростанню учня;
- формує учня, як активного суб’єкта пізнання.

Немає коментарів:

Дописати коментар