«Працюйте так, щоб навчання приносило учням радість, успіх і задоволення»
Проблемна тема, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ: Роль нестандартного уроку в підвищенні ефективності навчання
Основні ідеї досвіду
Одною з
найдавніших проблем сучасного суспільства є впровадження наукового підходу в
усі сфери життєдіяльності держави.
Для розвитку
наукового потенціалу держави необхідно прививати дітям спрагу до опанування основ наук на високому рівні.
Держава має
потребу у висококваліфікованих працівниках, тому необхідно
ще в школі
розширювати наукову компетенцію майбутніх спеціалістів, прививати
інтерес до наукової праці.
Цьому сприяє
програма з математики , яка спрямована на формування національної особистості,
розширює наукову компетенцію майбутньої особистості у професійній сфері.
Основні шляхи впровадження ідей,
технологія роботи:
Навчаючи математиці вчитель
спирається на те, що підготовка майбутнього спеціаліста є складним поетапним
процесом науково-пізнавальної та практичної діяльності.
Оптимальною та ефективною формою
організації навчально пізнавальної діяльності.
Оптимальною та ефективною формою організації навчально-пізнавальної діяльності
учнів на уроках математики є:
- практичні заняття та самостійна робота;
-організація самостійно пізнавальної діяльності учнів для
здобуття нових знань;
- систематизація, формування пізнавальної компетентності
учнів.
Вчитель надає перевагу проблемному
підходу, як методу, що:
- забезпечує міцність засвоєння знань;
- навчає застосовувати знання у
практичній діяльності;
- сприяє розвитку
аналітично-логічного мислення учнів;
- робить процес навчання цікавим;
- сприяє зростанню учня;
- формує учня, як активного суб’єкта
пізнання.
Немає коментарів:
Дописати коментар